lördag 14 mars 2009

Tingeling, Tingeling - come on baby shake that thing.

La-la-la-la.
Jaha, Malena Ernman med sitt opera-lallande skall representera Sverige i Eurovison Song Contest. Jag förstår VERKLIGEN inte den låten. Jag förstår att jag tycker mer som jurygrupperna än svenska folket i vart fall.... En stulen operaslinga i discotakt. Kunde lika gärna skickat Munkarna, om nu någon minns dem. Fast de hade, å andra sidan, säkert gjort succé i Europa. Hur det än må gå i Moskva, även om Kempe-la-landet vinner, så vill jag en gång för alla göra klart för alla: "La Voix" ÄR INGEN BRA LÅT! INGEN BRA LÅT! Aaaarrrgh!

Bäst ikväll var Henrik Dorsins dance-remix av "Tingeling". Helt hysteriskt. Gå in på följande länk och njut:

Come on baby shake that thing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag bara rycker på axlarna och går vidare....emilia skulle ju ha vunnit..