tisdag 18 november 2008

Death by Snooze.

Aaaargh! Om jag bara fick tag på den där bastarden som uppfann Snoozefunktionen! Jag kommer inte upp ur sängen på morgonen. Heeeeelt omöjligt. Att snooza i 1 ½ timme hör inte till ovanligheterna i mitt så kallade liv för tillfället. Efter ett tryck så är man förlorad in i den onda långa spiralen av korttidssömn. Blir så matt. Enligt artiklar publicerade i pressen för någon vecka sedan är det dessutom ohälsosamt med snooze. Det genererar ett dåligt sömnmönster. No shit Sherlock?! Snälla Tomten, ge mig morgon-självdisciplin i julklapp.

Pip-Pip-Pip-Pip-Pip

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du börjar smått. Morgon-självdisciplin. Kul för dig.
Själv väntar jag tills du utvecklat funktionen fullt ut med självdisciplin all over the place!

Perlan sa...

Zoltán tipsar om en väckarklocka som rullar iväg efter en snooze, så då MÅSTE du gå upp!
http://www.clocky.net/