onsdag 28 maj 2008

Loppet är kört!

Idag har jag fullföljt mitt livs första lopp (vad jag kan erinra mig i alla fall).
Med nummerlapp 803 på bröstet tog jag mig löpande runt det 5 km långa Blodomloppet på en tid som jag ännu ej vet (och troligtvis inte heller vill veta...). Inga journalister som rusade fram efteråt och frågade "Hur känns det?". Lite besviken... Men det kändes bra för den som undrar. Ok.... jag erkänner, jag sprang inte hela vägen....
Men ändå. Ett lopp.

Spelade minigolf på Solterassen i Slottskogen igår igen. Lovade ju att förbättra mitt resultat från senast. 5 slag bättre denna gång, dvs 69 slag.... Intresseklubben antecknar.

Det blev Linderoth som fick åka till EM. Kennedy blir reserv på hemmaplan. Överraskande? Njä.

Apropå EM (10 dagar kvar). Vad tänkte de på när det lät Frans feat. Elias spela in den officiella EM-låten? Välkommen till sandlådan. Markoolio och Bengtzing har gjort varsin inofficiell låt också. Markoolios är visserligen helt ok, men alla kommer ju hamna på Absolute Kidz Summerparty 2008 till slut...

Lyssna istället på Camp Sweden: "Heja Sverige!" http://www.myspace.com/campsweden
och Johannes: "Pazza Zlatan". http://www.myspace.com/pazzazlatan (tack Robert, för tipset)
Har på känn att de två kommer bli Salzburgresans anthem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ber om ursäkt att jag inte frågade "Hur känns det?" med mikrofon och anteckningsblocket i högsta hugg. Tar givetvis mitt ansvar och avgår från GCC nästa torsdag.